Premium Point Bundle
Dit unieke Premium Point-pakket bevat 330 punten en prestigieuze items die je kunnen helpen je favoriete personage snel te laten groeien! Mis deze eenmalige aanbieding niet! Dit exclusieve pakket bevat: -330 Punten -Intensive Note x5 -Selecteerbaar Growth Box Ticket x10 **Als gekocht, kan het pakket niet worden geretourneerd omdat het wegwerpgames/items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. **Items uit dit pakket worden onmiddellijk naar je berichtenbox gestuurd na aankoop.