Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 3
Boezem je prooi angst in met een reeks premiumklasse Predators, waardoor je meer manieren hebt om je uiterlijk en speelstijl aan te passen om de beste jager van de jungle te worden. Deze DLC-bundel bevat de nieuwe premiumklassen Scar Predator, Chopper Predator en Celtic Predator.* * De cosmetische maskers die getoond worden op de Scar Predator, Chopper Predator en Celtic Predator kunnen ook in de game gekocht worden met verdiende valuta.