▶ Pre-order Bonus Begin de training van je personages met een voorsprong met de "Geavanceerde Booster Bundel"! ■ Inhoud van de bundel: - Armband van de Overwinning (uitrusting die de verkregen EXP een boost geeft) - Volledige set Trainingsbonen (items voor het trainen van personages) - Voetbaltenue van de Duistere Keizer * Deze bonus is alleen beschikbaar voor spelers die het spel kopen vóór 14:59 op 13 november 2025 (GMT).