Police Simulator: Patrol Officers - Xbox Decal Set
Pas je wagen aan met de gloednieuwe Xbox Decal Set, nu gratis beschikbaar! Versier je politieauto's met opvallende stickers met Xbox-thema en ga op ongekende wijze de straat op. Of je nu iemand achtervolgt of gewoon patrouilleert, doe het in stijl.