Planet Zoo: Oceania Pack
Kom aan boord, want we zetten koers naar het Planet Zoo: Oceaniëpakket! Verken adembenemende archipels en beleef de schoonheid en cultuur van de zonovergoten eilanden in de Grote Oceaan. Maak kennis met de vijf unieke dieren die over de zandstranden waggelen of verstoppertje spelen in de dichtbegroeide wouden. Ook zijn er ruim 200 gloednieuwe decoratiestukken, geïnspireerd door de Polynesische cultuur. Laat zien dat je een dierentuin kunt runnen met een nieuwe scenario dat draait om natuurbehoud op een eilandparadijs. VIJF ICONISCHE DIEREN Ontmoet de wonderlijke nieuwe dieren die de woeste kusten van Oceanië bevolken: de noordereilandkiwi, Tasmaanse duivel, dwergpinguïn, quokka en de Pteropus conspicillatus. Ontdek de kleine noordereilandkiwi's, voorzichtig foeragerend in hun nieuwe onderkomen in je dierentuin; hoor het indrukwekkende geschreeuw van een driftige Tasmaanse duivels als ze een robbertje uitvechten in hun verblijf; vergaap je aan een kolonie van honderden dwergpinguïns die rusten op hun buik als ze even niet rondwaggelen; smelt bij de aanblik van een vrolijke quokka en kijk om hoog om je te laten imponeren door de majestueuze Pteropus conspicillatus die door het toegankelijke vivarium zweeft. MEER DAN 200 IN HET OOG SPRINGENDE DECORATIESTUKKEN Breid je dierentuin uit met talloze prachtige nieuwe decoratiestukken, geïnspireerd door Oceanië. Natuurlijke bouwmaterialen als gedroogde bladeren, hout, vezels en stoffen gaan hand in hand met de patronen van uitgesneden houten decoratiestukken en bonte bloemenversieringen die extra cachet krijgen door de rijke kleuren van het land. Geef het landschap een speelse twist met de vele verschillende uitgesneden tikidecoraties die je naar hartenlust kunt aanpassen! Dit vrolijke koppie kan een kroon van gebladerte of een kleurrijke lei dragen, en dient ook als een toorts die je dierentuin in de avonduurtjes verlicht. Je hebt naast deze leuke decoratiestukken ook de beschikking over indrukwekkende neplava die oplicht in het donker en nieuwe flora – in het bijzonder de unieke Rhopalostylis sapida en de reuzenvaren die hoog boven je bezoekers uittorent. Met al deze verbluffende uitbreidingen kun je een idyllische dierentuin op poten zetten waar je dieren en bezoekers maar wat graag in verblijven. EEN SPANNEND CAMPAGNESCENARIO Begroet bekende gezichten met een 'heyho'! In dit gloednieuwe campagnescenario reis je af naar het op een zonovergoten eiland gelegen Wildlifepark van de familie Goodwin voor een weerzien met Bernie Goodwin en zijn dochter. Emma heeft haar oog laten vallen op een persoonlijker dierentuinproject dat ze samen met haar vader op touw wil zetten. Durft Bernie het heft uit handen te geven als je de dierentuin samen met Emma vanuit het niets opbouwt en ben jij de steun en toeverlaat die dit familieproject zo hard nodig heeft?