Planet Coaster: Studio's-pakket
Jij bent de regisseur! Creëer epische scènes en legendarische momenten met het Studio's-pakket. Bouw de ultieme backlot-tour en breng de blockbuster-beleving bij je thuis met drie nieuwe attracties, bijna 400 nieuwe decorstukken en bijna 100 nieuwe blauwdrukken die je bezoeker midden in de actie plaatsen. Nieuwe decor- en gebouwensets boordevol actie Bouw Hollywood-sets en backlot-tours met nieuwe decor- en muursets met een studiothema. Creëer oogverblindende studiosets met groene schermen, geanimeerde lichten, filmapparatuur, stunts met voertuigen, opwaaiend stof, brekend glas en meer. Theatrale nieuwe attracties BIG SCREEN TOUR, de Hollywood-backlot-tour komt naar Planet Coaster: Console Edition met een baanattractie waarmee je bezoekers van nabij kennis kunnen maken met je filmspektakels. RE-MOTION is een moderne simulatorbaanattractie met een verstelbare robotarm. HORROR HEIGHTS is een ijzingwekkende spannende versnelde vrijevaltoren-attractie voor bezoekers met zenuwen van staal. Filmgeluiden Dankzij nieuwe muziek, studiogeluiden en aangestuurde geluidseffecten komen je filmsets als een echte Hollywood-productie tot leven.