Pixie Plates: Complete Edition
Maak heerlijke gerechten, schuif ze op een bord, voeg de perfecte toppings toe en serveer ze aan een parade van schattige fantasieklanten! Bereid verrukkelijk eten en drinken, van versierde gebakjes en mooie desserts tot warme soepen, kleurrijke verfrissingen en andere smakelijke specialiteiten. Elke bestelling heeft de juiste ingrediënten en de perfecte finishing touch nodig voordat die klaar is voor je magische gasten. In de keuken kan het heerlijk druk worden! Houd je kookstations goed in de gaten, zorg dat drankjes niet overstromen en maak slim gebruik van elk bord terwijl nieuwe klanten binnenkomen met nieuwe bestellingen. Laat eten te lang garen of laat een drankje overlopen, en je zult het in de prullenbak moeten gooien en opnieuw moeten beginnen. Met steeds meer hongerige klanten en meerdere bestellingen die tegelijk wachten, gebeurt er altijd wel iets spannends achter de toonbank! Reis door 6 betoverende werelden, met 10 levels in elke wereld. Elke wereld heeft zijn eigen sfeer, charmante klanten en thematische gerechten en drankjes om te ontdekken! Kenmerken: - Bereid en serveer een heerlijke variatie aan op fantasy geïnspireerd eten en drinken - Verken alle 6 unieke werelden! - Maak elke bestelling stap voor stap door te koken, op te maken en toppings toe te voegen - Ontmoet schattige klanten, waaronder pixies, kikkers en andere grillige wezens - Speel door 60 heerlijke levels! - Houd je keuken soepel draaiende terwijl je borden en meerdere bestellingen beheert - Dompel jezelf onder in een heldere en grillige sprookjeswereld Een wereld vol zoete creaties en betoverende klanten staat altijd klaar voor de volgende bestelling!