Pineview Drive
Een oud en verlaten huis ligt aan het doodlopende Pineview Drive. Een bezwaarde man staat voor de poorten, kijkend naar het huis dat hij 20 jaar geleden met zijn vrouw Linda bezocht heeft. Tijdens hun verblijf verdween zijn lief zonder spoor – Het mysterie van haar verdwijning blijft nog altijd onopgelost. De onheilspellende legendes van dit huis aan de kust hebben een zekere bekendheid gekregen. De verhalen gaan dat niemand het meer dan 30 dertig dagen heeft uitgehouden in het huis, sinds de verdwijning van Linda. Terwijl je oog in oog komt te staan met een dreiging, groter dan je ooit gedacht had, moet je de confrontatie aangaan met een kwaad dat sluimert in dit huis. Om het mysterie van de verdwijning van Linda op te lossen en de vloek op te heffen zul je snel aan de slag moeten gaan.