Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
De beroemde rechtbank-avonturenserie die wereldwijd meer dan 6,7 miljoen keer is verkocht, is eindelijk beschikbaar. Kruip in de huid van Phoenix Wright en beleef de spanning van een juridische gevecht terwijl je probeert onschuldige cliënten in de rechtbank te redden. Speel alle 14 episodes uit de eerste drie games in één geweldige collectie. Los de intrigerende mysteries in iedere zaak op en wees zelf getuige van de uiteindelijke waarheid! Take that! Nieuwe functies en talen toegevoegd in de nieuwste update! Gallery - Music Player: luister naar muziek uit de game en geselecteerde nummers uit het speciale arrangementalbum. - Art: bekijk verschillende afbeeldingen uit de game, waaronder officiële illustraties en scènes van evenementen. - Scene Creator: vermaak je met het creëren van verschillende scènes met personagemodellen en animaties. Meer functies om van te genieten - Dankzij Episode Selection kun je in een episode naar keuze beginnen met spelen. - In Story Mode kun je zaken automatisch oplossen om meer van het verhaal te kunnen genieten. - Met Auto-play kun je automatisch door de dialoog lopen om je te concentreren op het oplossen van zaken. (schakel afhankelijk van je speelstijl tussen Story Mode en Auto-play). Extra taalondersteuning voor Latijns-Amerikaans Spaans en Braziliaans Portugees, inclusief tekst en spraak! Probleemoplossingen - We hebben maatregelen genomen om bepaalde kwetsbaarheden in Unity aan te pakken.