PGA TOUR 2K21
Vanaf 30/10/2024 is dit product niet meer verkrijgbaar. Neem het op tegen doorgewinterde spelers. Speel samen met je crew. In PGA TOUR 2K21 kun je de regels zowel volgen als zelf maken! EEN GLOEDNIEUWE PGA TOUR-CARRIÈREMODUS Laat aan iedereen zien dat jij het in je hebt om de enige echte kampioen van de FedExCup te worden. Luid het begin van je carrière in en neem op tegen de crème de la crème van PGA TOUR om beloningen en uitrusting in de wacht te slepen. TOPSPELERS VAN PGA TOUR EN NIEUWE BANEN Speel op prachtige en levensechte banen - waaronder TPC Sawgrass en East Lake Golf Club - en neem het op tegen Justin Thomas en elf andere doorgewinterde golfers. BOUW DE MYPLAYER EN BAAN VAN JE DROMEN Maak je eigen MyPLAYER en personaliseer deze van top tot teen met behulp van waanzinnige spullen van geliefde merken. Ontwerp je eigen baan met behulp van duizenden aanpassingsmogelijkheden. ZET ELKE WEDSTRIJD NAAR JE HAND ONGEACHT JE ERVARING Beginners kunnen goed gebruikmaken van realtime tutorials, tips en schotsuggesties. Ben je al een prof? Ga dan nog een stapje verder met Pro Vision, Distance Control, Putt Preview en andere ingenieuze onderdelen. LAAT HET FEEST MAAR BEGINNEN Speel wedstrijden zowel lokaal als online samen met je vrienden, en ga de strijd aan in Alt-Shot, Stroke Play, Skins en Scramble voor vier spelers. MAAK JE EIGEN REGELS Neem de leiding over je clubhuis met Online Societies. Speel volledige seizoenen en toernooien, en laat op de baan zien waar je van gemaakt bent. Stel je eigen toegangsregels en -eisen op, evenals instellingen voor beperkingen en evenementen. DE MEEST REALISTISCHE BANEN OOIT Scans van de echte wereld brengen de fairway, green, bunkers, bomen, meren en vijvers echt tot leven! De uitzendingen van PGA TOUR zijn op grafisch gebied niet alleen ontzettend mooi om te zien, maar bevatten ook dynamische tussenfilmpjes en naadloze herhalingen, en worden stuk voor stuk begeleid door het commentaar van Luke Elvy en Rich Beem.