Pets Survivors
Verdedig jezelf tegen golven monsters als een hond, kat, kip en andere te ontgrendelen harige of gevederde vrienden! Gedomesticeerde dieren gaan helemaal los in een roguelike arena-shooter waarin overleven het enige is dat telt! Kies 1 van de 14 speelbare huisdieren, elk met unieke vaardigheden en statistieken, terwijl ze het opnemen tegen hordes fantasie-monsters zoals slijmwezens, rotsreuzen, reusachtige insecten, vleesetende planten en nog veel meer, in een retro pixelart-stijl met een top-down-perspectief Kies verstandig uit een dozijn startwapens en selecteer vervolgens een level uit gebieden die je hebt ontgrendeld. Schakel hordes vijanden uit terwijl je strategisch afstand houdt van gevaar. Ga naar een hoger level en kies tijdens het gevecht voor upgrades, allemaal ter voorbereiding op een confrontatie met de big boss. Als het je lukt, kun je de munten die je hebt verzameld inwisselen voor permanente voordelen, waardoor je de kansen in je voordeel vergroot voor het volgende gevecht!