Perfect Traffic Simulator
Stel je de wereld voor zonder chauffeurs. Het kan niet goed eindigen... tenzij je ze onder controle hebt voordat ze hun reis beginnen! Neem de controle over elke auto in de straten en strategisch je bewegingen, zodat auto's die op volle snelheid rijden elkaar soepel passeren zonder een seconde te wachten in het verkeer! Elk scenario zal een andere aanpak vereisen, dus wees alstublieft voorzichtig - met grote kracht komt grote verantwoordelijkheid.