Penthousepakket
Rotzooi trappen ziet er opeens een stuk leuker uit. Wij presenteren het Saints Row: The Third Penthousepakket met Penthouse Pets Nikki Benz, Justine Joli, Ryan Keely en Heather Vandeven. Maak deze goed geklede Pets lid van je gang en laat ze meedoen aan het gevecht als je ten strijde trekt tegen de Syndicate. Voor het eerst in je leven geeft een Penthouse Pet je echt antwoord als je haar belt.