PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
PAYDAY is een coöpshooter boordevol actie voor vier spelers, waarin je wordt betaald om banken te beroven. De Crimewave-editie heeft een verbeterde grafische engine. Maximaal vier vrienden kunnen samenwerken tijdens de berovingen, en naarmate de ploeg vorderingen maakt, worden de klussen groter, beter en lonender. Verdien meer geld en word een legendarische crimineel. Misdaad loont: gebruik je geld om personages te configureren met nieuwe skillsets die je speelstijl veranderen, en rust ze uit met hun eigen wapens en uitrusting. Vernieuwde graphics geven overvallen weer in een resolutie van 1080p. Zie elk bankbiljet vliegen en voel elke kogel langs je hoofd gaan in volledige HD.