Pathogen Expansion
De Aliens: Fireteam Elite - Pathogen DLC is binnen! Zet het AFE-verhaal voort met nieuwe omgevingen, kaarten, aankleding en een campagne die de bemanning van de Endeavor in hun meest riskante missie tot nu toe plaatst. Een mysterieuze ziektekiem heeft zich ontwikkeld in de wildernis van planeet LV-895 en zelfs Xenomorphs zijn niet veilig. De bemanning van de Endeavor moet zich op onbekend terrein begeven en het opnemen tegen angstaanjagende nieuwe vijanden in de hoop de bron van deze nieuwe bedreiging te ontdekken. De mysterieuze ziektekiem muteert Xenomorphs en de plaatselijke fauna op planeet LV-895. Het is aan jou en je team om je door een massa gemuteerde vijanden te vechten en de bron van de besmetting te elimineren. De Pathogen-uitbreiding brengt geheel nieuwe omgevingen, kaarten, wapens en meer naar het AFE-avontuur. Verken Ingenieur-ruïnes rond het mysterie van de infectie, duik diep in vijandelijke zwermen en ontwijk de dodelijke gevaren die om elke hoek schuilen. Heb jij wat nodig is om te overleven? DEZE UITBREIDING BEVAT De geheel nieuwe Pathogen-campagne, compleet met 3 nieuwe missies 8 nieuwe wapens, 2 voor elk wapentype 1 nieuwe perk voor elke klasse-uitrusting 13 nieuwe wapenaccessoires 2 nieuwe outfits (voor alle 7 klasse-uitrustingen) 6 hoofdaccessoires 21 nieuwe wapenkleuren 10 stickers 10 nieuwe emotes Opmerking: een deel van deze inhoud moet via het spel verdiend worden en wordt niet meteen bij aankoop toegekend.