Pathfinders: Memories
Pathfinders willen graag meer weten over de geschiedenis van de mensheid. Ze hebben verschillende beschavingen uit het verleden bestudeerd. Met de steun van de wetenschapper Albert New reizen ze door ruimte en tijd en bezoeken ze deze oude volkeren persoonlijk. Hun doel is om relikwieën van elke beschaving te verzamelen en een museum van menselijke herinneringen te creëren. Om dit te bereiken, moeten ze gevaarlijke paden bewandelen, obstakels, vallen en vijanden overwinnen. Jouw rol is om deze obstakels te onthouden en een veilig pad voor hen te tekenen. Is jouw geheugen scherp genoeg hiervoor? - Zes verschillende beschavingen om te bezoeken en drie moeilijkheidsgraden. - Checkpoint- en vlaggetjes kunnen worden gebruikt als markeringen om je te helpen het pad te onthouden. Maar je krijgt een bonus als je ze niet gebruikt. - Je kunt optionele munten verdienen in elk niveau door door meer complexe paden te gaan.