Paradise Marsh
Je wordt wakker in een vredig moeras, maar beseft al snel dat de sterren die ooit de avondhemel sierden allemaal zijn verdwenen. Slenter door een schilderachtige maar mysterieuze wereld, vang diertjes met je vlindernet en maak kennis met interessante personages... Onderweg kun je wilde bloemen plukken, paddenstoelen eten, berichten in flessen lezen en nog veel meer! Zullen de verdwenen sterrenbeelden weer aan de avondhemel verschijnen?