Paladin
Jij bent de laatste held van de Aarde - voorkom dat de samenleving uitsterft. Bescherm de steden, vernietig de buitenaardse wezens en upgrade je schip. Jaag de binnendringers weg en red de mensheid in deze woeste twin-stick shooter!