Pakket Morituri
Het Morituri-pakket bevat vijf compleet nieuwe kaarten en de nieuwe gladiatorskin Oswald. Dring een vijandelijk kamp binnen om de barbaarse invasie af te slaan in Baken en bestrijd vuur met vuur in het oude Egypte in Valse goden. In Revolutie moet je de glorie van Rome herstellen. Op de twee nieuwe Survival-kaarten moet je doden om te overleven. En het speltype Solo bevat vijf nieuwe kaarten.