TEKKEN 8
TEKKEN 8 is de nieuwste toevoeging aan de TEKKEN-serie, die in 2025 zijn 30-jarig jubileum viert en waarvan tot op heden wereldwijd 59 miljoen exemplaren zijn verkocht. De game bevat een uitgebreide selectie van meer dan 32 personages met zeer gedetailleerde modellen in hoge resolutie die het uiterste vragen van moderne hardware. Ervaar spannende gevechten met nieuwe kenmerken zoals Heat, of werk jezelf uit een moeilijke situatie met krachtige ultimate moves genaamd Rage Arts. Dankzij het nieuwe besturingssysteem Special Style kun je krachtige combos uitvoeren met slechts één knop, waardoor het spel nog toegankelijker wordt voor nieuwkomers. Er zijn veel manieren om van TEKKEN 8 te genieten. Laat je meevoeren door de langstlopende verhaallijn in de videogamegeschiedenis met de singleplayer-verhaalmodus of geef jezelf de ruimte om je uit te drukken met karakteraanpassing. Maak je eigen avatar en neem het op tegen verschillende arcade-uitdagingen, of bezoek de interactieve online-lobby om tegen andere spelers van over de hele wereld te vechten. Wil je je vaardigheden verbeteren? Je kunt vechten tegen je eigen of andere spelers' Ghosts, die met behulp van AI-technologie de vechtstijl van een speler leren. Bovendien kun je gevechtsreplays bekijken om tips te krijgen en nieuwe strategieën te ontwikkelen. *Naast deze editie zijn ook de Advanced Edition, Season 2 Deluxe Edition en Season 2 Ultimate Edition beschikbaar. Let op dubbele aankopen.