OVERKILL's The Walking Dead
OVERKILL's The Walking Dead is een coöp-actie-FPS voor vier spelers waarin je tegen de doden én de levenden vecht. Het speelt zich af in het universum van The Walking Dead, waar jij en je groep proberen te overleven in een post-apocalyptisch Washington D.C. Vier spelers vormen een hecht team; Aidan, Heather, Maya en Grant hebben ieder hun eigen vaardigheden, teamrol, speelstijl en achtergrondverhaal. Nu delen ze een gezamenlijk doel waarbij samenwerken essentieel is. De actie is dichtbij en intens: haal vijanden geruisloos neer met een mêleeaanval of ga er schietend op af. Pas altijd op, want er kan elk moment een horde zombies aankomen. OVERKILL's The Walking Dead biedt een universum waarin elke zoektocht naar bruikbare spullen ineens kan omslaan in een intens gevecht om te overleven. Strategie en vaardigheid zijn belangrijk om de harde omgeving te doorstaan. Washington D.C. is een verlaten, vijandige stad waar de levenden en doden vechten om hun bestaan.