Orphans
Duik in deze meeslepende game en kruip in de huid van Victoria, een jong meisje dat wees is geworden na een tragisch ongeluk op zee en gevangen zit in de raadselachtige grenzen van een mysterieuze stad. Op een plek vol vallen en gevaren moet Victoria op haar behendigheid vertrouwen om vooruit te komen. Maar Victoria zal niet alleen zijn op deze reis. Ze sluit zich aan bij andere weeskinderen die op onverklaarbare wijze zijn opgesloten voor sinistere doeleinden. Victoria's missie bestaat uit het opsporen en bevrijden van deze kinderen, die elk unieke vaardigheden hebben die cruciaal zijn voor het overwinnen van de uitdagingen die voor hen liggen. Maar de gevaren gaan verder dan vallen en puzzels. Victoria wordt achtervolgd door mensachtige wezens met als enige doel haar te verslinden. Om deze wezens tegen te houden, gebruikt Victoria de omgeving om afleiding te creëren met haar katapult, waardoor ze makkelijker kan ontsnappen. Ga met de weeskinderen mee op hun reis om te ontsnappen uit de beestenstad. In deze wereld is overleven een gezamenlijke onderneming en niemand kan het alleen aan.