Oriental Bundle
Ben jij moedig genoeg om naar het mysterieuze Tibet af te reizen? Trotseer jij de gevaren die op de loer liggen in Shangri-La, en weet jij je nichtje te redden voorbij het Dak van de Wereld? Of verken je liever het oude Perzië, waar je kennismaakt met magische wezens en het land redt van een plaag? Met de spellen uit onze Oriental Bundle kan het beide, en nog veel meer!