Organic Panic
Organic Panic is een supergek platformspel met geheel vernietigbare omgevingen en interactieve vloeibare elementen. De verbazingwekkende fysica maakt gebruik van de 'DAFT-engine' (Destructible And Fluid Technology, technologie voor vernietiging en vloeistoffen) wat voor een unieke, gevarieerde spelervaring zorgt; hout drijft en brandt, bliksem wordt geleid, ijs is glad en smelt, water blust vuur, rubber stuitert, zuur lost op.. Beheers de 4 door de elementen gevoede helden en wissel telkens van held om het kwaadaardige technologie-imperium van Kleine Kaaskop te overwinnen. Breek de grond open, maak water of verander in water, beheers de zwaartekracht en zet het allemaal in brand terwijl je vecht en puzzelt door meer dan 200 solo-, co-op- en versuslevels. Eigenschappen: - Meer dan 200 levels - Wisselen, Aftellen, Metamorfose en meer spelmodussen - Avonturenverhaalmodus en bonuslevels - Lokale co-opmodus met 2-4 spelers - Lokale versusmodus met 2-4 spelers - Prestaties - Klassementen De downloadbare versie van het spel ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, en Portugees.