Operations-voorraad
"Koop 10 Operations Packs en ontvang er gratis nog 5! Geef je voortgang een boost en pas je look aan! Ontgrendel 5 willekeurige kaarten, zoals Bounties en Class Skills, en ontvang minstens 1 aanpassingskaart voor een embleem, wapen of personage."