Operation Wolf Returns: First Mission
Alleen of met twee, herbeleef deze klassieker van Arcadespellen met actie! Operation Wolf Returns: First Mission is een herinterpretatie van een van de fundamenten van het genre Rail Shooter, uitgegeven als Arcadespel in 1987. Het heeft hetzelfde DNA als het originele spel (een aanhoudende actie in een sfeer die is afgekeken van de actiefilms uit de jaren 80), met een nieuw design. Enkele maanden geleden is er een nieuwe criminele organisatie ontstaan. Naast wapen- en drugshandel, heeft deze organisatie een nieuw bijzonder krachtig wapen ontwikkeld. Na meerdere basissen van de organisatie, waarvan de mysterieuze Generaal Viper de leider is, te hebben ontdekt, zijn er twee agenten ter plaatse gestuurd om meer te weten te komen over dit wapen en de gijzelingen te bevrijden die in de kampen in de omgeving vast worden gehouden. -De herinterpretatie van het cult actiespel dat als Arcadespel uitkwam in 1987 -Nieuwe artistieke directie -Stemmen in een parodiestijl toegevoegd -Een gameplay dat volledig is gericht op non-stop actie -Kan alleen of met twee spelers worden gespeeld -Overlevingsmodus (neem het op tegen golven met vijanden) -Een arsenaal met allemaal verschillende wapens (Uzi, jachtgeweer, granaatwerper ...)