Online Pass
De Battlefield 3 Online Pass biedt toegang tot alle online onderdelen van Battlefield 3, inclusief de multiplayermodi en de coöpcampagne. Elk nieuw exemplaar van Battlefield 3 bevat een Online Pass. Voordat je dit item koopt, moet je controleren of er een geldige Online Pass is geleverd bij jouw exemplaar van het spel.