Online-pas
Soms is het enige wat je nodig hebt om je door de moeilijkste situaties heen te helpen, een vriend die je dekking geeft. De Online-pas is dan de oplossing. Speel Saints Row: The Third helemaal met je samenwerkingspartner en help samen de Saints weer aan de top te komen.