Once Alive
Deel I: DE LAATSTE OVERLEVENDE Zestien jaar na het uitsterven van de mensheid door een wereldwijde virusuitbraak speel jij als James. Samen met zijn broer denkt hij dat ze de enigen zijn die overgebleven zijn. Alles verandert wanneer hij een uitnodiging vindt voor een overlevingsbasis: HaustVille. Deel II: TEN KOSTE VAN ALLES Vastbesloten om anderen te vinden laten de broers alles achter. Na enkele dagen bereiken ze HaustVille, maar er klopt iets niet aan het dorp. Deel III: ZE ZIJN WEG ""Waar is iedereen? Wat is hier gebeurd?"" De speler moet HaustVille verkennen om het mysterie van de verdwenen dorpelingen te ontrafelen en meer te weten te komen over het virus. BELANGRIJKE KENMERKEN Ontwikkeld met Unreal Engine 5 en geavanceerde technologie voor een diepgaande ervaring. Verken het hele dorp – elke plek vertelt zijn eigen verhaal. Ontdek het verleden via omgevingsvertelling, stemfragmenten en achtergelaten objecten. De wereld is vijandig: het virus heeft dieren agressiever gemaakt. Wees voorzichtig. Beleef filmische tussenstukken die het verhaal kracht bijzetten.