ŌKAMI HD
Ervaar dit veelgeprezen meesterwerk met zijn beroemde Sumi-e inktstijl-graphics in oogverblindende hoge resolutie. Kruip in de huid van Amaterasu, de Japanse zonnegodin die zich manifesteert in de vorm van een legendarische witte wolf. Ze heeft zich tot doel gesteld Orochi te verslaan, een achtkoppig, tiranniek monster dat het oude Japan heeft veranderd in een verdorven woestenij. Je kunt de game zowel in een modern breedbeeldformat als 4:3-beeldverhouding van de originele release beleven. Ook de interactieve laadschermen uit de originele game zijn in deze versie aanwezig.