Ohm Weapon Pack
Het Ohm Weapon Pack bevat de 2-in-1 LMG/Shotgun, een veelzijdig Ohm-energiewapen, en de aangepaste Werewolf-variant. Kies de versie die het best bij jouw strategie past. Bestook je vijand op afstand met salvo's energie van de LMG of knal je vijanden van dichtbij omver met een schot geconcentreerde energie van de shotgun. LET OP: als je eerder de Call of Duty: Advanced Warfare Season Pass of de Ascendance-DLC hebt gekocht, koop dan niet ook nog het Ohm Weapon Pack. Je hebt al toegang tot deze content.