Off The Grid (Game Preview)
Deze game is nog niet af. Ze kan na verloop van tijd veranderen of niet, of als eindproduct worden vrijgegeven. Koop deze game alleen als je geen problemen hebt met de huidige status van de niet-voltooide game. TEARDROP-EILAND HEEFT HARDELIJK EEN REDDER NODIG. Jammer dat je er voor in de plaats kwam... Maak je klaar om te duiken in de ultieme Extraction Royale waar PvP en PvE botsen in een totale strijd om te overleven! Teardrop Island – ooit veelbelovend, nu een dystopisch oorlogsgebied – heeft een held nodig. Jammer dat het je te pakken krijgt. Drie wereldwijde gaminggiganten hebben hun krachten gebundeld om de meest intense, bloedstollende ervaring ooit te creëren. Dit is niet zomaar een schietpartij. Dit is de volgende evolutie van cyberpunkoorlogvoering, bedacht door visionair regisseur Neill Blomkamp (District 9, Elysium), en staat op het punt het genre op zijn kop te zetten. In Off The Grid is je missie simpel: overleven. Buit. Domineren. Spring in de Off The Grid Game Preview en ervaar de chaos uit de eerste hand terwijl we nieuwe locaties, wapens en cybernetische ledematen vrijgeven om je ultieme krijger te bouwen. Of je nu strijdt in het hart van een Battle Royale waar veel op het spel staat of het meeslepende verhaal van de verwoeste geschiedenis van Teardrop Island ontrafelt, elke beslissing die je neemt kan je laatste zijn... of je pad naar de overwinning. Maak je klaar met aangepaste cyberledematen en honderden wapencombinaties, waarmee je je lichaam en arsenaal tijdens gevechten kunt aanpassen. Verzamel waardevolle buit, wees je vijanden te slim af en transformeer in een vernietigende kracht. Je vecht niet alleen om te overleven, je vecht om als laatste over te blijven. We nodigen je uit om deel uit te maken van ons Xbox Game Preview-traject. Spring nu in en ervaar onze eerste reeks locaties, wapens en spelmodi. Jouw feedback is cruciaal terwijl we de game blijven ontwikkelen. We willen graag van je horen! Help ons de toekomst van Off The Grid vorm te geven door uw mening te delen over wat u enthousiast maakt en wat het nog beter kan maken. Maak je klaar, Nul. Teardrop Island wacht. Dit is meer dan een spel. Dit is je kans om deel uit te maken van iets nieuws, gedurfd en baanbrekend.