Oddworld: Munch's Oddysee
Ga op reis door een veranderende wereld met vreemde wezens, te gekke actie en bizarre belagers! Begeleid Abe en zijn partner, het waterdier Munch, met psychische kracht, coole power-ups en andere speciale vaardigheden om zo de laatste Gabbits in Oddworld te redden!