Nutjitsu
Laat de eekhoorn maar komen! Versla de sluwe samoerai die de nootjes van je clan hebben gestolen. Sluip door prachtige, handgeschilderde landschappen, ontkom aan de wachters en gris de overwinning (en de nootjes) voor de neus van je vijand weg. De oplettende vossen volgen je spoor met hun neus. Blijf ze een stapje voor of gebruik je ninjavaardigheden om te ontsnappen. Gebruik rookbommen, ninjasnelheid, schaduwklonen, ijsbommen en vlamschilden om je vijanden te verslaan. Verbeter je vaardigheden met Ninjamissies of train je uithoudingsvermogen in de Survival-modus. Tart je vijanden in 15 kaarten, behaal 25 rangen en voltooi 5 moeilijkheidsniveaus. Blink uit in Nutjitsu! Ondersteunde talen: Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Portugees, Koreaans, Japans, Chinees (vereenvoudigd en traditioneel).