NURGLES
De Nurgle hebben hun eigen Rotters, Pestigors, Nurgle Krijgers en Beasts. Hun legendarische ster-speler is Lord Borak de Gewelddadige Plunderaar. Nurgle-teams zijn een soort Chaos-team, waarvan de spelers de god Nurgle aanbidden: de god van corruptie en ziekte. Hij beloont zijn spelers met een vervelende ziekte die bekend staat als ‘Nurgle’s Rot’. Wanneer iemand te dichtbij komt, zal hij besmet worden met een van de nare Nurglesziekten en meestal sterven voordat iemand een nieuwe manier van persoonlijke hygiëne kan voorstellen. Zoals met de meeste Chaos-teams is het Nurgle-team op zijn best wanneer het volledig los mag gaan op zijn tegenstanders. Wat ze hebben in sterkte en taaiheid, ontbreekt het bij het Nurgle-team in de behendigheid. Nurgle Krijgers hebben een waardeloze Agility-waarde en Move-snelheid en het zijn slechte baldragers. Met zo’n slechte Move-snelheid, kunnen deze aanbidders van de Chaos god Nurgle niet alleen verslagen worden door de tegenpartij, maar ook de klok!