Nom Nom Apocalypse
Welkom bij de coöp-shooter waarin het einde van de wereld er nog nooit zo... smakelijk uitzag! Het einde der dagen is nabij, met de stad overspoeld door vraatzuchtige, vette voedselwezens die totale chaos en vernietiging brengen. Onze laatste hoop ligt bij een groep bekwame, schietgrage koks die vastbesloten zijn om niet als hoofdgerecht te eindigen. Kenmerken: ★Kies je vechter: Kies uit verschillende helden met een voedselthema, elk met hun eigen speciale vaardigheid. Zoek degene die het beste bij je stijl past. ★Vecht tegen gekke voedselmonsters: Vecht tegen wilde vijanden zoals cheeseburgerbeesten die kaas schieten en cupcakemonsters met scherpe klauwen. ★Speel met een vriend (lokale coöp): Werk samen in de lokale coöp-modus voor 2 spelers. Werk samen om de monsters te overleven en verdubbel het plezier. ★Upgrades en voordelen: Verbeter je vaardigheden om sneller te bewegen, minder schade op te lopen of aanvallen te blokkeren. Combineer voordelen om ze aan te passen aan hoe je wilt spelen. ★Gebruik gekke voedselwapens: Schiet vijanden neer met een mosterdgeweer, vuur vorken af met een kruisboog of schiet ze neer met een magnetronlaser. De wapens zijn vreemd en krachtig. ★Snelle roguelite-actie: Geniet van gameplay boordevol actie met uitdagende gevechten en willekeurige elementen die elke sessie anders maken.