No Time To Explain
No Time To Explain is een game waarin je op de grond schiet, een vetzak wordt en jezelf in de fik zet. Reis door de tijd en andere dimensies en red je toekomstige zelf uit de klauwen van een gigantische krab die door je kwaardaardige alter-ego op je af gestuurd is!