Nightmare Shift
Werk in de nachtdienst in een afgelegen motel, ga om met verontrustende gasten en navigeer door griezelige gebeurtenissen. Beleef het zenuwslopende leven van Emma in haar appartement, voel het ongemakkelijke gevoel dat je in de gaten wordt gehouden en vraag je af wat echt is terwijl de grens tussen werkelijkheid en nachtmerrie vervaagt. Ze zeggen dat muren oren hebben... maar wat als muren ogen hebben – die toekijken, wachten en alles zien wat je doet. Emma’s wereld Stap in Emma’s leven, waar gewone nachten ontrafelen tot buitengewone mysteries. Ervaar haar angsten, worstelingen en de vage grens tussen haar realiteit en nachtmerries. De kwetsbare routine Navigeer door de dagelijkse taken van Emma’s werk en privéleven, om vervolgens te beseffen dat routine een masker kan zijn voor iets veel sinisters. Gezichten van mysterie Ontmoet raadselachtige personages met onduidelijke motieven. Elke interactie brengt je dichter bij de waarheid – of dieper in de paranoia. Wie kun je vertrouwen als iedereen verdacht lijkt? Ontrafel de nachtmerrie Ontdek de schokkende waarheid terwijl je het motel en Emma’s appartement verkent. Elke ontdekking pelt lagen af van een duister mysterie dat alles wat je denkt te weten op de proef stelt. Spelkenmerken: - Dit spel behoort voornamelijk tot het "walking simulator"-genre met elementen van het oplossen van puzzels. - Psychologische horror: het spel zal je gek maken. - Meeslepende ervaring: sfeervolle, fotorealistische graphics versterken de horrorervaring. - Meerdere eindes: het spel heeft meerdere eindes, afhankelijk van je keuzes. - Rijk verhaal dat is geïnspireerd door films zoals "Door Lock 2018".