Nieuwe queeste- 'Scavenger Hunt: Wolf School Gear'
Het avontuur roept! Onderneem een epische schattenjacht en zorg dat je de lang verloren gewaande eliteset met Wolf School-tovenaarspullen in handen krijgt!