Neopolis Devastator Outfit for Grid
Lang geleden, toen Grid aankwam in Shine City met de hoop het grondgebied van System uit te breiden, besloot hij om in de naam van een energieleverancier het telemarketings-oplichtersbedrijf 'Quality Output' op te richten. Het duurde echter niet lang voordat de Shine City Police de operatie had opgerold. Tot zijn verbazing stond Grid oog in oog met zijn lang verloren broer Volt, tegenwoordig 'agent Volt' van de 'High Charge Devastator'-eenheid van de politie. De twee waren aan elkaar gewaagd, en in de daaropvolgende strijd werd al het bewijs vernietigd en veroorzaakten ze door de hele stad een blackout, in Grid's voordeel.