Neko Bento
Verveelt het eten dat je elke dag meeneemt naar je werk je? Zou je willen dat het meer... mauwtastisch was? Met Neko Bento kun je je eigen perfecte lunchbox samenstellen. Hier wordt je eten gemaakt door een hardwerkende kattenkok en voor het inpakken van alle snacks moet je kunnen puzzelen. Om je voor te bereiden op het inpakken van zo veel mogelijk eten in zo weinig mogelijk ruimte, moet je je denkpet opzetten. Onigiri hapjes, plompe tomaten en schattige octopusworstjes - deze en nog veel meer kun je in je bento stoppen. Ze zijn ook allemaal in een schattige visuele stijl - hopelijk voelt niemand zich slecht als hij ze opeet! Bij elk level verandert de grootte van je lunchbox en de veronderstelde inhoud. Je kunt meer (of minder) ruimte verwachten, andere snacks (hallo tofu!) en nieuwe obstakels in de vorm van rijstpulp of ballen. Dit is een vullende maaltijd! Maak je geen zorgen over het aantal lunchboxlevels, je kunt er een tijdje mee vooruit. Elk nieuw level wordt net iets moeilijker - maar dat is geen probleem voor een professionele bento-pakker! Niemand wil immers een smakelijke maaltijd in de koelkast achterlaten en wachten tot ze thuiskomen.