NÉCROMANTIQUES
De NECROMANTIC hebben hun eigen weerwolven, flesh golems, gouls, zombies en Wights. De doden krijgen geen rust op de begraafplaatsen van de Oude Wereld. Het was slechts een kwestie van tijd voordat een Necromancer zou besluiten deze niet te stuiten moordmachines met hun geheimzinnige magie in te zetten en hun gemartelde zielen te kalmeren met een leuk spelletje Blood Bowl! De Necromantic zijn zeer veelzijdig, maar hun beste spelers zijn hun weerwolven. Deze moordmachines zijn hun belangrijkste aanvallende kracht waarmee ze over een pure psychopathische woede met klauwen beschikken waarmee ze elke bepantsering volkomen nutteloos kunnen maken. Het belangrijkste dilemma van een Necromantic Coach is hoe hij zijn gespecialiseerde spelers kan vervangen wanneer ze worden verslagen. Zombies zijn gemakkelijk te vinden, die schuifelen rond oude kerkhoven in het holst van de nacht, maar de meer nuttige spelers, zoals de flesh golems en weerwolven, kunnen behoorlijk prijzig zijn.