NBA 2K24 Pass Upgrade
Met de Pass Upgrade in NBA 2K24 kunnen spelers die de Pro Pass hebben gekocht upgraden naar de Hall of Fame Pass. (10 Level Skips worden meteen na aankoop ingezet en brengen de speler 10 levels verder ten opzichte van het level op het moment van aankoop) *NBA 2K24 Hall of Fame Pass vereist basis game, internetverbinding en NBA 2K-account.