Nathan Character Pack
Ontsteek je passie voor basketbal opnieuw! Ontmoet de leider van het Re:Union‑team, Nathan! Dit pakket bevat: ‑ Personage — Nathan ‑ Nathan Groei Box Ticket ×5 *Bij aankoop is dit pakket niet restitueerbaar omdat het wegwerp‑/niet terugwinbare in‑game items bevat. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichteninbox gestuurd. *Als je een Character Pass hebt, wordt Nathan omgewisseld voor een bepaald aantal punten.