NASCAR 25 October Pack
Het NASCAR 25 October Pack bevat meer dan 70 lakschema's en meer dan 30 brandweerpakken voor gebruik in de NASCAR Cup Series, Xfinity Series, Craftsman Truck Series en de ARCA Menards Series. Onder de coureurs bevinden zich fanfavorieten zoals Kyle Larson, Joey Logano, Chase Elliott, Denny Hamlin, Connor Zilisch en nog veel meer! Geef je carrière bovendien een flinke boost met 1.000 extra reputatiepunten, 10.000 bonusdollars en speciale VIP-medewerkers.