Naboo Nobility-bundel
Kleed je met het cosmetische Naboo Nobility-pakket als een van de elite van het heelal en breng een eerbetoon aan de adellijken van een iconisch tijdperk. Het pakket bevat cosmetische items voor Kay en Nix plus de blaster, de speeder en Trailblazer.