Mystical Mixing: Wand and frog
Verkrijg de krachtigste toverstaf en creëer sterkere Mixies. Of gooi misschien een kikker in de ketel en ontdek welke eigenschappen je nieuwe huisdier zal hebben... Met deze DLC kun je beide doen, plus je krijgt 15 snelheidsdrankjes om je Mixies te helpen het eiland sneller te verkennen en schatten te vinden.