Mystery Box: Escape The Room
Welkom bij het nieuwe hoofdstuk van de serie "Mystery Box". Je zit gevangen in donkere kamers en moet intrigerende raadsels oplossen om dozen te openen en te ontsnappen. Kan je het maken? Werk met bizarre mechanismen, denk out-of-the-box om je vrijheid te verwerven en ontdek historische onopgeloste mysteries. Je beleeft een realistisch avontuur tijdens het spelen van dit puzzelspel! Er wachten veel intrigerende puzzels op je, die zorgen voor een meeslepende ervaring die je urenlang bezig zal houden. Onderzoek verschillende mechanismen om elke doos te ontgrendelen en je vrijheid te verwerven.