My Horse: Bonded Spirits
Jouw verhaal: Begin je avontuur als de onwillige toekomstige erfgenaam van een stoeterij. Bewijs dat je meer bent dan een verwend nest. Begin bij nul en leer hoe je een stoeterij moet houden en beheren; het zal een uitdaging zijn die ongelooflijk de moeite waard zal blijken te zijn - geef de stoeterij haar oude glorie terug! Ontdek tijdens je reis dat niets zo blijvend is als de band met je paarden! Beheer je stoeterij en breng het terug in zijn oude glorie! Jouw stoeterij is er niet goed aan toe - het is jouw taak om het weer op te bouwen, waarvoor je heel wat vaardigheden en kennis over het houden van een stoeterij nodig hebt. Ontwikkel je vaardigheden en doe kennis op om de boerderij weer in goede staat te brengen en leer hoe je deze moet onderhouden. Manage je werknemers en andere paarden. Zie hoe de stoeterij verandert van een ruïne in een thuis voor jou en je paarden. Je paard is niet de enige vriend die je kunt maken! Zadel je paard en verken de idyllische open wereld van Chestnut Glen en het omringende landschap. Help de vervallen stoeterij weer op te bouwen door rond te draven en de bewoners van het dorp te ontmoeten - ga met ze om en voer opdrachten voor ze uit om jouw reputatie en die van de stoeterij te verbeteren. Vergeet niet dat niet iedereen die je ontmoet vrienden met je wil zijn. Sommige mensen houden niet eens van paarden! Jouw droompaard: In My Horse: Bonded Spirits kun je niet alleen je uiterlijk veranderen, maar ook dat van je paard en de stoeterij. Kies verschillende accessoires, kapsels en zadels voor je paard, zodat je in stijl door de wereld kunt galopperen. Plaats decoraties en renoveer de stoeterij om niet alleen de stallen maar ook de hele omgeving te verfraaien! Bewijs jezelf in verschillende competities: Denk je dat de band met je paard sterk genoeg is om wedstrijden te winnen? Hoe meer vertrouwen er is tussen jullie twee, hoe makkelijker je paard nieuwe vaardigheden zal leren en hoe minder bang hij zal zijn voor nieuwe uitdagingen.