MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Deluxe Edition Pre-Order
Pre-order MY HERO ONE'S JUSTICE 2 en je ontvangt het volgende: - Vroege ontgrendeling van Nomu en twee andere speelbare personages - 4 extra in-game aanpassingsitems De 'Nomu' hierboven is anders dan de normale versie van het personage. De Deluxe Edition bevat: - MY HERO ONE'S JUSTICE 2 (volledige game) - Season Pass Deluxe Edition Bonus: - In-game item: Ribbit Ribbit-set Bonus voor het kopen van de vorige game MY HERO ONE'S JUSTICE: - Speciale aanpassingsitemset voor Izuku Midoriya Bovenstaande bonussen worden mogelijk op een latere datum uitgebracht. Om de bonus voor de koop van de vorige game te ontvangen, moet je opslaggegevens hebben van MY HERO ONE'S JUSTICE. MY HERO ONE'S JUSTICE 2, het buitenissige vervolg op de 3D arenavechter MY HERO ONE'S JUSTICE maakt zijn heldhaftig debuut! Maak volledig gebruik van de Quirks van personages als je het in enorme arena's in epische gevechten man-tegen-man opneemt!